ПоРтАл

ПоРтАл
САЗВЕЖЂЕ З

субота, 21. мај 2011.

ДОБРО И ЗЛО / Слободан Бранковић


Нема за мене већег зла
Од оног које носим у себи.
Скрива се дубоко у мени.
Знак препознавања
Ни не знам тачно од када.
Подмукло, вара ме,
Чак ме и подмлађује!
Боримо се једно против другог.
Ја сам добро.
Ја морам да будем добро.
Ја сам добро и кад нисам добро.
Ни да помислим мало да скренем,
Ко зна који је исправан пут.
Хвала свима који ми помажу.
Добро је спознати зло.
Откуда долази, како се  креће,
Шта би могло да га заустави.
Неки зрачак, ако већ нож не сме?
Ово у мени притаји се,
Али не одустаје.
Навикне се на таблете
Које не подноси.
Боже, и на отров!
Сада све комбинујем
С горким травама.
То је таква мучнина...
Мора већ једном
Да нестане зло у човеку!

Нема коментара:

Постави коментар

КЊИЖАРА ПИСАЦА

Аукције. Трају даноноћно.